20180503_6HSPA_0576.jpg

Confidenz

Confidenz: overname en verbeteren van de website

We spelen graag kort op de bal voor onze klanten. Zo namen we voor Confidenz advocaten het beheer en het updaten van de website over van een webbuilder die helaas vaak niet thuis gaf bij change requests… Ondertussen pasten we de beeldvorming en baselines aan, installeerden we de blogfunctie en verzorgen we op regelmatige basis de blogposts en de nodige verbeteringen aan de website. Kwestie van aanpakken!

IEDER bedrijf heeft belang bij een professionele uitstraling

De zoektocht naar een nieuwe partner, zeker in de dienstverlenende sector, begint vaak online. De juiste branding en ‘tone-of-voice’ is om verschillende redenen belangrijk bij B2B-diensten. Het bevestigt de geloofwaardigheid en reputatie van uw bedrijf. Daarnaast helpt een sterk merk ook om uw producten of diensten te onderscheiden van die van uw concurrenten, waardoor potentiële klanten het aanbod van uw bedrijf gemakkelijker herkennen.

Een merk dat juist gepositioneerd wordt, creëert een gevoel van vertrouwen en loyaliteit bij klanten. Uiteindelijk wenst elk bedrijf trouwe klanten en een positieve mond-aan-mondreclame. Laat nu net het correct positioneren van uw merk naar uw doelgroep, één van onze expertises en favoriete uitdagingen zijn.

In vier stappen leggen we de belangrijkste waarden van Confidenz uit aan de hand van kernwoorden en symbolen.

Met één sterk beeld en bijhorende knipoog, leggen we de dienstverlening van Confidenz uit.

Professionele fotografie

Onze huisfotograaf verzorgde een mooie reeks portretten voor een professionele uitstraling.

We verzorgen het publiceren én de Nederlandstalige eindredactie van de blogposts.

De no nonsense aanpak typeert het Antwerpse advocatenkantoor.

Zakelijk, maar altijd met een menselijke aanpak.

 

Ontdek de website op Confidenz.be