20180503_6HSPA_0576.jpg

Gear

Gear: schakelen naar de zesde versnelling en dan… plankgas!

De website van Gear was verouderd en voldeed niet meer aan de gewenste doelstellingen. Hoog tijd voor vernieuwing dus! Vanuit het gebruiksvriendelijke platform Squarespace bouwden we een drietalige website. Naast een professionele uitstraling, kan het team van Gear nu zelf alle automotive opleidingen en trainingen aanpassen via het intuïtieve en zeer gebruiksvriendelijke CMS (Content Management Systeem). Zo kan de site gebruikt worden als actuele informatietool naar klanten zoals o.a. Toyota, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Volvo Cars, … en als inspiratiebron dienen voor toekomstige klanten.

Gear is gespecialiseerd in automotive trainingen, het fungeert als een kruispunt voor kennisoverdracht

Een stuk maatwerk in squarespace

Als erkend Squarespace experts en lid van de ‘Squarespace Circle’, programmeerden we extra menu’s en drietaligheid in de backend van de website. We werkten vervolgens samen met het team van Gear het opleidingsaanbod uit en de meest logische opsplitsing qua keuzemenu’s zodat de bezoeker snel zijn weg vindt in het zeer ruime trainingsaanbod. We selecteerden voor Gear ook passende foto’s en integreerden een boekingsmodule voor de vergaderzalen die in de kantoren van Gear ter beschikking staan voor externe meetings.

Gear wordt sterk aanbevolen door klanten: het blijft de beste reclame

Integratie van een eenvoudige, maar efficiënte boekingsmodule

 

Presenteren in stijl

De huisstijl werd doorgetrokken in de volledige website in de juiste look en feel, fotografie, kleuren & lettertypes.

 

Ontdek de website op gear.be