20180503_6HSPA_0576.jpg

Ferox

Ferox: uitwerking van volledige huisstijl, copywriting en ontwikkeling van de website

Ferox had een duidelijke briefing neergelegd bij Glorious. Ontwerp een sterk logo, aansluitend de volledige huisstijl, professioneel drukwerk en bijhorende website. Daar hoort uiteraard een pakkende baseline bij en de teksten om het vakmanschap in de verf te zetten op de website. Met een pak ervaring in de lassector moest de site de nodige professionaliteit uitstralen, en het logo zeer herkenbaar en krachtig zijn. Ondertussen is Ferox in een sneltempo uitgegroeid tot een middelgrote KMO en maakt het zijn slogan ‘Building Solutions’ waar met zeer diverse en uitdagende lasprojecten.

Een herkenbare identiteit is belangrijk

We stippelden voor hen de volledige huisstijl in een unieke look en feel die bij de waarden van Real Spokes passen. Daarnaast bouwden we een responsive website (past zich automatisch aan mobiele schermen aan) voorzien van een uiterst gebruiksvriendelijk CMS (Content Management Systeem) uit, zodat ze de site zelf kunnen updaten zonder extra kosten. We zochten ook mee naar de juiste fotografie om het vriendelijke, verbindende maar toch professionele karakter naar voor te brengen.

Herkenbaarheid in de sector was prioritair.

Uitwerking van logo en volledige huisstijl

PROFESSIONEEL VOOR DE DAG KOMEN WAS EEN MUST

De huisstijl werd consequent doorgetrokken naar het wagenpark, werfdoeken en bedrijfskledij in de juiste look en feel. Zwart was gezien de ruwe omgeving waar Ferox in werkt geen luxe, maar pure noodzaak. De lassers en monteurs zitten immers niet op kantoor ;-)

 

Ontdek de website op ferox.be