Glorious Brands
Schermafbeelding 2017-06-21 om 13.48.51.png

LeasePlan

LeasePlan

Mijn eerste opdracht als consultant: ad interim communicatie manager voor LeasePlan België (vier maanden – tijdelijke opdracht, 2014). Ik was verantwoordelijk voor alle events en communicatie, maar mijn belangrijkste opdracht was het bepalen van de KMO-strategie en een pitch te organiseren voor een nieuw reclamebureau. Het digitale bureau, Prophets, won deze pitch die in 2015 de prijs voor ‘beste marketing campagne voor de KMO-markt’ voor LeasePlan-bedrijven wereldwijd in de wacht sleepte.

 
Schermafbeelding 2017-06-21 om 13.48.51.png

Prophets werd geselecteerd uit een tiental agentschappen, allen met een sterke digitale focus

2016-06-10_0852.png

Lancering van de term “Leasefobie”

Online bannering op KMO websites en online media

2016-06-10_0856.png

Beste campagne wereldwijd

Een excellente campagnemix van online targeting, creatief werk en lead generatie werd beloond met de prijs voor beste Campagne binnenLeasePlan Corporation International (2015).

https://www.leaseplan.be/nl/leasefobie

Credits, concept & creatie: Prophets